Nahajate se na arhivskem spletnem mestu Festivala Borštnikovo srečanje - za obisk aktualnega spletnega mesta, kliknite tukaj.

Festival Borštnikovo srečanje — Arhiv 2010 - 2016

Nagrada Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije

Petek, 26. oktober 2012

Slovenije (DGKTS) je podelilo nagrado za najboljšo uprizoritev sezone 2011/2012 uprizoritvi Simona Semenič: ZGODBA O NEKEM SLASTNEM TRUPLU ALI GOSTIJA ALI ...

Branko Jordan in Iva Babič <em>Foto: Boštjan Lah</em>

Branko Jordan in Iva Babič Foto: Boštjan Lah

Branko Jordan, Iva Babič in Nika Arhar <em>Foto: Boštjan Lah</em>

Branko Jordan, Iva Babič in Nika Arhar Foto: Boštjan Lah

Branko Jordan, Iva Babič in Nika Arhar <em>Foto: Boštjan Lah</em>

Branko Jordan, Iva Babič in Nika Arhar Foto: Boštjan Lah

Branko Jordan, Iva Babič <em>Foto: Boštjan Lah</em>

Branko Jordan, Iva Babič Foto: Boštjan Lah

NAGRADA DRUŠTVA GLEDALIŠKIH KRITIKOV SLOVENIJE
Društvo gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije (DGKTS) je podelilo nagrado za najboljšo uprizoritev sezone 2011/2012 uprizoritvi Simona Semenič: ZGODBA O NEKEM SLASTNEM TRUPLU ALI GOSTIJA ALI KAKO SO SE ROMAN ABRAMOVIČ, LIK JANŠA, ŠTIRIINDVAJSETLETNA JULIJA KRISTEVA, SIMONA SEMENIČ IN INICIALKI Z. I. ZNAŠLI V OBLAČKU TOBAČNEGA DIMA v režiji Primoža Ekarta in produkciji Zavoda Imaginarni.
Zgodba o nekem slastnem truplu ali gostija ali … je intimno povabilo k srečanju, ki v natančnem in pronicljivem dialogu z besedilom razpira vprašanje odgovornosti izvajalcev in gledalcev za obrok, ki je ponujen v obliki gledališkega dogodka. Vabilo na gostijo gledalca z nevsiljivim, duhovitim, a hkrati neizprosnim nagovorom razoroži njegove anonimne distance in okoli kuhinjske mize v jedilnici zasebnega meščanskega stanovanja se fiktivna kanibalistična seansa preobrazi v še kako resnično soočanje, ki posameznika postavlja na preizkušnjo ob vsakem pogledu, besedi ali čustvu. V družbi eminentnih gostov in brezimnih, ponižanih ter zavrženih trupel, ki jih magično oživlja Iva Babić, slavnostno obedovanje obare iz trupel žrtvovanih deklet in žena natančno odmerja duhovit in mestoma cinični gostitelj Branko Jordan. Zasebna izkušnja med prisotnimi gostitelji in povabljenci, med izvajalci in gledalci, se v spoju simbolnega in dokumentarnega, resničnega in fiktivnega, predvsem pa z intenziteto neposredne bližine zažre čez družbene konflikte, ekonomske neenakosti ter nasilje, vse do gosta, ki se zaveda, da je obrok potrebno tudi plačati.